მარელისის სჯარო სკოლის საზაფხულო სკოლა ,,წეროს მხიარული რიცხვები,,
03.06-14.06 2018-2019 სასწავლო წელი
მასწავლებელი: ნათია კიკნაძე
საზფხულო სკოლის მიზანია მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება ქართულ ენასა და მათემატიკაში.
წერა-კითხვის გაუმჯობესების მიზნით საკითხავი წიგნები შევარჩიე მიზანმიმართულად, რადგან ანბანის შესწავლის პერიოდში მქონდა შემთხვევები, როდესაც კითხვის დროს მოსწავლეებს ერთმანეთში ერეოდათ ასო-ბგერები. კერძოდ კი ,,წ,, და ,,შ,,. ,,ხ,, და ,,ძ,,. ჩაწერის დროს კი ასო-ბგერა ,,უ-ს,, უთმობდნენ ორი უჯრის ნაცვლად სამ უჯრას.
20-ის ფარგლებში მიმატება-გამოკლების მოქმედებების შესასრულებლად გამოვიყენებ მეთოდს: ,,სწავლა კეთებით,,. კლასში არსებული სასწავლო რესურსების დახმარებით რიცხვებზე მუშაობა იქნება სახალისო და შემეცნებითი. მრავალფეროვნებისთვის გამოვიყენებთ ჩხირებს, ნახატებს, ტესტებს და საძერწ მასალას.
03.06-14.06 2018-2019 სასწავლო წელი
მასწავლებელი: ნათია კიკნაძე
საზფხულო სკოლის მიზანია მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება ქართულ ენასა და მათემატიკაში.
წერა-კითხვის გაუმჯობესების მიზნით საკითხავი წიგნები შევარჩიე მიზანმიმართულად, რადგან ანბანის შესწავლის პერიოდში მქონდა შემთხვევები, როდესაც კითხვის დროს მოსწავლეებს ერთმანეთში ერეოდათ ასო-ბგერები. კერძოდ კი ,,წ,, და ,,შ,,. ,,ხ,, და ,,ძ,,. ჩაწერის დროს კი ასო-ბგერა ,,უ-ს,, უთმობდნენ ორი უჯრის ნაცვლად სამ უჯრას.
20-ის ფარგლებში მიმატება-გამოკლების მოქმედებების შესასრულებლად გამოვიყენებ მეთოდს: ,,სწავლა კეთებით,,. კლასში არსებული სასწავლო რესურსების დახმარებით რიცხვებზე მუშაობა იქნება სახალისო და შემეცნებითი. მრავალფეროვნებისთვის გამოვიყენებთ ჩხირებს, ნახატებს, ტესტებს და საძერწ მასალას.
აქტივობა
|
აქტივობის მიზანი
|
დრო
|
შემსრულებელი
|
საჭირო რესურსი
|
1.
თემა: ,,წრიპა წერო,,
თემა:
რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება
20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
|
03.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
2. თემა ,,ხვლიკი ხაკო,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
04.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
3.თემა: ,,ძილისპირული,, მეგობრულიკითვა. ერთობლივი კითხვა ქოროში.
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებშ
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
05.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
4.თემა ,,ურჩი ულვაში,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
06.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
5.თემა : ,,ჭინჭარი,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
07.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
6. თემა
,, ფუტკარი,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
10.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
7. თემა :,, ზაზუ და რეზო,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
11,06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
8. თემა : ,,ვინ სად ცხოვრობს,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
12.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
9. თემა: ,,ლოკოკინა ლილა,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
13.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
10. თემა: ,,ტყუპების ტომარა,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური
მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
|
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და
მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის
ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
|
14.06
|
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
|
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები.
პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий