вторник, 4 июня 2019 г.

               მარელისის სჯარო სკოლის  საზაფხულო სკოლა ,,წეროს მხიარული   რიცხვები,,
                                                       03.06-14.06   2018-2019 სასწავლო წელი
                                                   მასწავლებელი: ნათია კიკნაძე
     საზფხულო სკოლის მიზანია მოსწავლეთა აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება ქართულ ენასა და მათემატიკაში.
     წერა-კითხვის გაუმჯობესების მიზნით საკითხავი წიგნები შევარჩიე მიზანმიმართულად, რადგან ანბანის შესწავლის პერიოდში მქონდა შემთხვევები, როდესაც კითხვის დროს მოსწავლეებს ერთმანეთში ერეოდათ ასო-ბგერები. კერძოდ კი ,,წ,, და ,,შ,,. ,,ხ,, და ,,ძ,,. ჩაწერის დროს კი ასო-ბგერა ,,უ-ს,, უთმობდნენ ორი უჯრის ნაცვლად სამ უჯრას.
20-ის ფარგლებში მიმატება-გამოკლების მოქმედებების შესასრულებლად გამოვიყენებ მეთოდს: ,,სწავლა კეთებით,,. კლასში არსებული სასწავლო რესურსების დახმარებით რიცხვებზე მუშაობა იქნება სახალისო და შემეცნებითი. მრავალფეროვნებისთვის გამოვიყენებთ ჩხირებს, ნახატებს, ტესტებს და საძერწ მასალას.
აქტივობა
აქტივობის მიზანი
დრო
შემსრულებელი
საჭირო რესურსი
1.      თემა: ,,წრიპა წერო,,
            თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
03.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
2. თემა ,,ხვლიკი ხაკო,, 
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

04.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
3.თემა: ,,ძილისპირული,, მეგობრულიკითვა. ერთობლივი კითხვა ქოროში.
მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებშ
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.


05.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
4.თემა ,,ურჩი ულვაში,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

06.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
5.თემა : ,,ჭინჭარი,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

07.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
6. თემა  ,, ფუტკარი,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

10.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
7. თემა :,, ზაზუ და რეზო,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

11,06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
8. თემა : ,,ვინ სად ცხოვრობს,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

12.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
9. თემა: ,,ლოკოკინა ლილა,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

13.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.
10. თემა: ,,ტყუპების ტომარა,,
თემა: რიცხვების დალაგება ზრდადობის მიხედვით. მათემატიკური მოქმედებების შესრულება 20-ის ფარგლებში.
მოსწავლემ შეძლოს ასოსა და ბგერის დაკავშირება და მათი გამთლიანება მარცვლებად და სიტყვებად.
მარტივი წინადადებებით შედგენილი მცირე ზომის ტექსტის ხმამმაღლა ( მთლიანი სიტყვებით ან მარცვლებით) წაკითხვა.
მოსწავლემ შეძლოს  საანგარიშო ჩხირების დახმარებით 20 -ის ფარგლებში მათემატიკური მოქმედებების შესრულება.

14.06
ნათია კიკნაძე.
მოსწავლეები.
რვეული, კალამი, დაფა, ფერადი ცარცი. საანგარიშო ჩხირები. პლასტელინი, საკლასო რესურსი.
ფლიფჩარტი. მარკერები.
ამობეჭდილი ტექსტი.
ამობეჭდილი ტესტები.



Комментариев нет:

Отправить комментарий