მეხუთე დღე
დღეს ჭინჭარზე ვისაუბრეთ, ტექსტიც ასეთივე სათაურის გვქონდა ,,ჭინჭარი,,. წავიკითხეთ და გავიხსენეთ ასო-ბგერა ჭ-ს ჩაწერა კალიგრაფიის რვეულში. დავახასიათეთ ჭოლა ბიჭი. ვისაუბრეთ ჭინჭრის თვისებებზე, საბოლოოდ კი ტექსტის გარშემო შედგენილი მარტივი წინადადებები გადავიტანე ფლიფჩარტზე.
მათემატიკის საათზე მოსწავლეებმა ივარჯიშეს 20-ის ფარგლებში მიმატება-გამოკლების მაგალითებზე. ნამუშევრები მოათავსეს თავინთ ჯიბაკებში.
საშინაო დავალებად ვთხოვე რომ შეეჯამებინათ ეს ხუთი დღე და რამოდენიმე წინადადებით გადმოეცათ თავიანთი განწყობა. დაველოდები ორშაბათს და მათ ნამუშევრებს აუცილებლად გამოვაქვეყნებ ბლოგზე.
დღეს ჭინჭარზე ვისაუბრეთ, ტექსტიც ასეთივე სათაურის გვქონდა ,,ჭინჭარი,,. წავიკითხეთ და გავიხსენეთ ასო-ბგერა ჭ-ს ჩაწერა კალიგრაფიის რვეულში. დავახასიათეთ ჭოლა ბიჭი. ვისაუბრეთ ჭინჭრის თვისებებზე, საბოლოოდ კი ტექსტის გარშემო შედგენილი მარტივი წინადადებები გადავიტანე ფლიფჩარტზე.
მათემატიკის საათზე მოსწავლეებმა ივარჯიშეს 20-ის ფარგლებში მიმატება-გამოკლების მაგალითებზე. ნამუშევრები მოათავსეს თავინთ ჯიბაკებში.
საშინაო დავალებად ვთხოვე რომ შეეჯამებინათ ეს ხუთი დღე და რამოდენიმე წინადადებით გადმოეცათ თავიანთი განწყობა. დაველოდები ორშაბათს და მათ ნამუშევრებს აუცილებლად გამოვაქვეყნებ ბლოგზე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий