ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა სტანდარტების მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით.
საგნობრივი სტანდარტები დამეხმარა გამეანალიზებინა თითოეული საგნის მისაღწევი შედეგების და საპროექტო მიზნების მკაფიო ჩამოყალიბებაში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების დასმით მოსწავლეებს გავაანალიზებნებ პროექტის მიზანს და მნიშვნელობას. საკვანძო კითხვები მოსწავლეებს საშუალებას მისცემმს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები,გაიზრონ ზოგადი ცნებები.მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
მეორე მოდულზე მუშაობის დროს გავეცანი სხვადასხვა პროექტების გეგმის შაბლონებს, შევძელი ჩემი პროექტისათვის სტანდრტების და სტანდარტებიდან გამომდინარე მიზნების დასახვა.მოვიფიქრე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ტრენინგზე მირებული ცოდნა სწორედ დროულია და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში.
საგნობრივი სტანდარტები დამეხმარა გამეანალიზებინა თითოეული საგნის მისაღწევი შედეგების და საპროექტო მიზნების მკაფიო ჩამოყალიბებაში.
მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების დასმით მოსწავლეებს გავაანალიზებნებ პროექტის მიზანს და მნიშვნელობას. საკვანძო კითხვები მოსწავლეებს საშუალებას მისცემმს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები,გაიზრონ ზოგადი ცნებები.მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები მოიცავს ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
მეორე მოდულზე მუშაობის დროს გავეცანი სხვადასხვა პროექტების გეგმის შაბლონებს, შევძელი ჩემი პროექტისათვის სტანდრტების და სტანდარტებიდან გამომდინარე მიზნების დასახვა.მოვიფიქრე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.
ტრენინგზე მირებული ცოდნა სწორედ დროულია და აქტიურად გამოვიყენებ პრაქტიკაში.
Комментариев нет:
Отправить комментарий