суббота, 25 июня 2016 г.

მერვე დღე

ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი სწავლებისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით, დიფერენცირებული მიდგომის დროს ყველა ტიპის მოსწავლეს ჩავრთავ საპროექტო აქტივობებში. ამ მიდგომებს გავეცანით ვიუვერშიდა და პროექტის გეგმის შაბლონში შევიტანეთ ცვლილებები დიფერენცირებული სწავლების განყოფილებაში. ვიუვერმა გამაცნო რომ პროექტული სწავლების დროს მოსწავლე უნდა იყოს დამოუკიდებელი მსწავლელი და უნდა შეეძლოს საკუთარი უნარ- ჩვევების რეგულირება. გავეცანი მოსწავლის მხარდაჭერისთვის ვიუველში შექმნილ მოსწავლეთა უამრავ სავარჯიშოს და მეც ჩემი პროექტისთვის გავაკეთე მოდეფიცირება , გავეცანით ფასილიტააციის ნიმუშებს და მსგავსი პრეზენტაცია გავაკეთე ჩემი პროექტის ფარგლებში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий